Gyakran ismételt kérdések

Kedves Vásárló!

  • Tájékoztatunk, hogy 2019 December 16. hétfőn beérkezett rendelések kerülnek kiszállításra még karácsony előtt!
  • Az időpont után leadott rendelések 2020 január 6. hétfőtől kerülnek feldolgozásra és kiküldésre.

Köszönjük, megértésed és hogy ezt felelősséggel figyelembe veszed!

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Átvételi módok, átvételi díjak

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat vagy a Posta MPL szállítja ki. Aktuálisan a megrendelés oldalon, amelyik szállítási módot felajánlja a webáruház.

GLS futárszolgálat


Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg az alábbiak szerint:
Házhoz-szállítás:

  • 30000 Ft rendelési összérték alatt:  1190 Ft
  • 30000 Ft rendelési összérték felett: ingyenes

A rendelési összérték a megrendelni kívánt termékek bruttó összesített értékét jelenti.
Ebbe nem számoljuk bele az egyéb költségeket, mint például a szállítási, vagy utánvét díjat.

GLS csomagpont

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg az alábbiak szerint:

Házhoz-szállítás:

  • 30000 Ft rendelési összérték alatt:  1190 Ft
  • 30000 Ft rendelési összérték felett: ingyenes

A rendelési összérték a megrendelni kívánt termékek bruttó összesített értékét jelenti.
Ebbe nem számoljuk bele az egyéb költségeket, mint például a szállítási, vagy utánvét díjat.

Posta MPL futárszolgálat

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg az alábbiak szerint:

Házhoz-szállítás:

  • 30000 Ft rendelési összérték alatt 1190 Ft
  • 30000 Ft rendelési összérték felett  ingyenes

A rendelési összérték a megrendelni kívánt termékek bruttó összesített értékét jelenti. Ebbe nem számoljuk bele az egyéb költségeket, mint például a szállítási, vagy utánvét díjat.

 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A termékek házhoz szállítása 2-5 napon belül történik meg. A futár 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre. Bizonyos termékeink külső raktáron találhatóak, így azok házhoz szállítási több időt vesz igénybe, 3-15 nap lehet. Amennyiben ilyen terméket rendelsz, külön értesítést fogunk küldeni a rendelés áttekintésekor. Amennyiben a hosszabb szállítási idő nem felel meg a számodra, azt kérjük jelezd ügyfélszolgálatunk felé. Köszönjük!

Hogyan fizethetek?

  • Közvetlen banki átutalással. A rendelés részleteivel készítünk egy díjbekérő számlát, ami tartalmazza továbbá a bankszámlaszámot, ahova utalhatsz. Az utaláskor a rendelésszámra kérünk hivatkozni a közlemény rovatban, hogy be tudjuk azonosítani melyik rendeléshez tartozik az utalás.
  • Bankkártyával. A kártyával történő fizetés a szamlazz.hu rendszerén keresztül történik. Díjbekérőt küldünk a rendelés leadását követően, amiben a fizetési link található.
  • Utánvéttel. Az utánvét annyit jelent, hogy a megrendelt terméket vagy termékeket kiszállításkor a kézbesítőnek kell kifizetni. Az utánvétel költsége 500 Ft, melyet a kosár végösszegéhez automatikusan hozzáadjuk.

A fizetési módokat a pénztár oldalon lehet kiválasztani. Amennyiben nem jelenik meg valamelyik fizetési mód, abban az esetben az inaktiválásra került, melynek jogát fenntartjuk.

Hogyan kapom meg a számlát?

Minden megrendeléshez a környezetbarát elektronikus számlát állítjuk ki és az e-mail címre küldjük el, ami a megrendeléskor általad megadásra került. Számláinkat a szamlazz.hu partnerünk rendszerén keresztül készítjük el és küldjük ki.  Az elektronikus számla egyik jellemzője, hogy nyomtatás nélkül érvényes. A kézhez vett csomagban nem küldünk papír alapú számlát.

Mikor kapom meg a számlát?

  1. Utánvét esetén a számla küldés akkor történik meg, amikor a csomag futártól visszajelzést kaptunk a csomag sikeres kézbesítéséről és lezárjuk a megrendelést “Teljesítve” státuszra.
  2. Bankkártyás és utalásos  fizetés esetén elsőnek díjbekérőt küldünk. Az összeg beérkezését követően adjuk fel szállításra a csomagot. A díjbekérő alapján az elektronikus számla küldés akkor történik meg, amikor a csomag futártól visszajelzést kaptunk a csomag sikeres kézbesítéséről és lezárjuk a megrendelést “Teljesítve” státuszra.

Garancia van a termékekre?

Természetesen a jogszabályokban meghatározott módon minden termékre 12 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk.

A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvasd el a használati útmutatót!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérd a jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Cég nevére szeretnék rendelni, mire figyeljek?

Az alább felsorolt adóalany kategóriába tartozó megrendelésnél kötelező a Cég/szervezet nevét és adószámát megadni. A cégnév úgy kerüljön megadásra, ahogy a cégbíróságon bejegyzésre került.

  • társas vállalkozás
  • egyéni vállalkozó
  • adószámos magánszemély
  • egyéb szervezet adószámmal

A Juvelux Kft. nem vállal felelősséget a helytelenül megadott adatokból kifolyólag az ügyfélnek/vásárlónak keletkezett esetleges károkért!

Mi a megrendelés folyamata?

    1. A termék adatlapján rákattintasz a „Kosárba rakom” gombra, ekkor a termék a kosárba kerül.
    1. A vásárlás folytatásánál további termékeket rakhatsz a kosárba. Járj el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
    1. Amikor minden óhajtott terméket elhelyeztél a kosarában kattints a „Kosár” gombra a főmenüsorban, hogy megtekinthesd annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheted, mennyiségüket módosíthatod a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával aktualizálódik a kosár tartalma.
    1. A kosárban található „Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintva haladhatsz tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk vagy, egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerülsz. Ha nincs fiókod, akkor regisztrálnod kell. A regisztrációt meg kell erősíteni, amihez egy ellenőrző linket küldünk az általad megadott e-mail címre. (Hibás e-mail cím esetén a megerősítő linket nem kapod meg, így azt nem tudod véglegesíteni.)
    1. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként a „Pénztár” oldalon található „Megrendelés elküldése” gombra kattints, mellyel rendelésed  rögzítésre kerül és értesítést küld.
    2. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatni fog a rendelés részleteiről. Kártyás fizetés és előre utalás fizetési módok esetén külön e-mailben érkezik a díjbekérő.
    1. A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon vagy e-mailben visszaigazolja.
    1. A megrendelések  a hét bármely napján, 0-24 elküldheted, a feldolgozása munkanapokon 9:00-tól 15:00- óráig történik.
  1. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus e-mail levelet küld neked. A levélben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhetsz megrendeléseddel kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheted fiókodban a rendelés állapotát, ha belépsz az oldalra regisztrációkor megadott adataiddal.
  2. Külön értesítő levelet küldünk, amikor  elkezdődik a “Szállítás előkészítése” és amikor “Szállítás alatt” van a rendelés.

Mi történik ha nem vettem át a csomagot?

Át nem vett, visszaküldött utánvétes csomagok esetén a visszaszállítási díj a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Vásárlást megelőzően lehet regisztrálni fiókot, de nem kötelező! A jelszó automatikusan jön létre, amit később megváltoztathatsz. Második rendeléskor a fiókba be kell lépni, mert azonos e-mail címmel új fiókot regisztrálni nem lehet.

Vásárlás felhasználói regisztrációval és vendégként is lehetséges. A regisztráció előnye, hogy

  • amennyiben legközelebb is szeretnél tőlünk rendelni, adataid nem szükséges újonnan megadni,
  • rendelési folyamatod is nyomon követheted.
  • A regisztráció nem vesz igénybe 3 percnél több időt. Ügyelj az adatok pontos megadására, hogy a számlád pontosan készüljön el, a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

Adatvédelmi Preferencia Központ